Czy prowadzicie eventy w języku angielskim?

Obviously! Nasz zespół bez problemu porozumiewa się w języku angielskim. Nasi instruktorzy brali udział w dziesiątkach eventów prowadzonych po angielsku i możecie wierzyć, że dali sobie radę. 😉 

Jeśli będziecie zainteresowani takim rozwiązaniem to prosimy o wcześniejszą informację – wtedy wszystkie atrakcje przygotujemy pod grupę anglojęzyczną!


Co jeśli warunki pogodowe ulegną zmianie a nasz event ma odbyć się na świeżym powietrzu?
Wtedy reaguje nasz zespół specjalny, który zadba o to aby znaleźć odpowiednie miejsce na realizację tego samego lub innego typu eventu 😊

Pamiętajcie, że współpracujemy z kilkoma miejscówkami a jeśli pogoda Wam niestraszna to nasze namioty dadzą radę pomieścić nawet do 300 osób, także spokojnie schronimy się pod nimi!


Czy posiadacie cennik organizacji eventów?
Oczywiście! Jeśli chcesz dowiedzieć się jaki będzie ostateczny koszt Twojej imprezy to wystarczy, że się do Nas odezwiesz. 😊


Czy można zarezerwować tylko jedną z atrakcji?
Jasne, że tak! To Wy decydujecie z jakiej atrakcji chcecie skorzystać.


Czy jest możliwe wypożyczenie sprzętu na event bez obsługi?
Oczywiście oferujemy takie rozwiązania!


Ile czasu potrzebujecie na montaż?
W zależności od ilości atrakcji i typu eventu jesteśmy w stanie rozstawić się w czasie od 20 minut do maksymalnie 2 godzin. 

Możecie również liczyć na to, że zawsze jesteśmy gotowi na długo przed rozpoczęciem eventu i nie istnieje dla nas słowo „opóźnienie”.


Czy Wasze imprezy mogą być organizowane wewnątrz budynków takich jak hotele czy biurowce?

W naszej ofercie znajdują się atrakcje, które pasują idealnie zarówno do eventów outdoorowych jak i indoorowych, także na pytanie odpowiadamy JAK NAJBARDZIEJ! 

Świetnym pomysłem będzie np. integracja firmy przy budowie Maszyny Goldberga w jednej z sal konferencyjnych hotelu w którym znajduje się grupa. 😊


Chciałbym zamówić ciekawe upominki dla uczestników integracji. Czy to możliwe?

Służymy pomocą! Współpracujemy z zaprzyjaźnionymi firmami oraz artystami, którzy mogą wykonać dla grupy wyjątkowe upominki zapadające w pamięć jak np. podziękowania rzeźbione w drewnie.


Czy współpracujecie z hotelami oraz innymi obiektami turystycznymi?
Oczywiście. Z chęcią podejmiemy się stałej współpracy z takimi obiektami realizując dla nich zlecenia dt. organizacji eventów oraz wspierając je naszym know-how oraz zapleczem logistycznym.


Czy dojedziecie w wybrane przez nas miejsce?

Choćby była to wyprawa na drugi koniec Polski to zobaczycie naszą ekipę na miejscu! Posiadamy 4 samochody dostawcze, które dowiozą nas w każde miejsce a dodatkowo pozwolą nam na realizację kilku eventów jednocześnie w różnych miejscach w kraju. Podajcie nam lokalizację podczas briefu a gwarantujemy spotkanie w ustalonej lokalizacji. 😊


Jakie informacje są potrzebne do otrzymania naszej oferty zwrotnej?
Informacje, które są dla nas szczególnie ważne to przede wszystkim:
- Określenie czy impreza odbywa się dla klienta prywatnego lub firmy.
- Rodzaj eventu/atrakcji
- Liczba uczestników
- Lokalizacja oraz termin realizacji
- Wasze oczekiwania co do imprezy 😊


Czy pracujecie jako podwykonawca?
Naturalnie. Jeśli potrzebujecie naszej pomocy to zachęcamy do bezpośredniego kontaktu w celu ustalenia szczegółów! 

Praca jako podwykonawca jest dla nas równie ważna co organizacja eventu bezpośrednio przez nas, także macie gwarancję, że jesteśmy profesjonalistami i nigdy Was nie zawiedziemy.


Czy długofalowa współpraca wchodzi w grę?
Z chęcią się takiej podejmiemy! Jesteśmy zainteresowani stałą współpracą nie tylko z obiektami hotelowymi i turystycznymi ale również firmami. 

Nasi stali klienci mogą liczyć zarówno na zniżki jak i dodatkowe profity np. darmowy namiot do imprezy!


Czy wystawiacie fakturę VAT?
Jesteśmy płatnikiem VAT, także jesteśmy w stanie wystawić Państwu fakturę za organizowaną imprezę. Poinformujcie nas wcześniej a ustalimy wszystkie szczegóły dotyczące płatności!